Welcome, Guest
Please Login or Register.    Lost Password?

Kinect en nieuwe Xbox 360.
(1 viewing) (1) Guest
Go to bottomPage: 1
TOPIC: Kinect en nieuwe Xbox 360.
Kinect en nieuwe Xbox 360. 2 Months, 3 Weeks ago Karma: 1
Hey jongens,

de E3 is van start gegaan in Amerika en dit brengt meestal grote titels met zich mee.
Zoals de meeste al gezien hebben is er weer veel te doen rond Project Natal (of met zijn nieuwe naam Kinect).
Gisteren hebben de Gamekings op de site gediscusseerd over Kinect en toen hebben ze ook wat bedragen genoemd. Ikzelf zat al te denken aan de zelfde prijs als een nieuwe Xbox, maar zij noemde toen bedragen van 80 à 100 euro....
Dit vind ik opzich wel een knappe prijs dus misschien schaf ik hem ooit wel aan.
Ik denk echter niet dat Kinect enig rol zal hebben op gebied van clan games...
De release datum voor Kinect is ergens in November 2010

Dan het volgende nieuws: De nieuwe Xbox 360.
Voor de mensen die graag in hun rottende grot leven een linkje:
www.xgn.nl/360/nieuws/21488/de-specifica...-de-nieuwe-xbox-360/

De release datum in Europa is 16 Juli 2010.

De prijs is dus € 249,- wat ik persoonlijk heel erg mee vind vallen. Ik wil niet zeggen dat ik hem meteen ga kopen, want ik weet gewoon niet hoe het met mijn game verslaving zal blijven als ik straks ga studeren...

Wat denken jullie van deze ontwikkelingen?

Greetz,
ReStriCt
Brainfreezz
Expert Boarder
graphgraph
User Offline Click here to see the profile of this user
Last Edit: 2010/06/16 08:51 By Brainfreezz.
The administrator has disabled public write access.

Re:Kinect en nieuwe Xbox 360. 2 Months, 3 Weeks ago Karma: 0
jow Alex ik heb em ook zitten kijken maar je kunt ook nog gewoon je oude xdoos houden alleen kun je dan volgens mij niet kinecten

grt toby
Priox MaNiaK
Senior Boarder
graphgraph

Re:Kinect en nieuwe Xbox 360. 2 Months, 3 Weeks ago Karma: 1
Je kunt wel kinecten, alleen de nieuwe 360 heeft een sterkere voeding die ook de Kinect kan 'dragen'.
Als je op je oude xbox 360 Kinect wilt gebruiken moet je een extra voeding kopen.
Brainfreezz
Expert Boarder
graphgraph

Re:Kinect en nieuwe Xbox 360. 2 Months, 3 Weeks ago Karma: 0
oo oke
Priox MaNiaK
Senior Boarder
graphgraph

Re:Kinect en nieuwe Xbox 360. 2 Months, 2 Weeks ago Karma: 0
ik weet het niet hoor dat ze nou ieder jaar een nieuwe xbox uitschijten hoefd van mij niet ik vind het allemaal wel goed met de 2 arcade xboxen die ik nu heb en dat ik die kinect ga halen is voor mij ook nog maar de vraag wat die wii kan je biij mij al niet meer vinden zon laag stof zit eromheen
PrioX iNsTinCt
Junior Boarder
graphgraph

Re:Kinect en nieuwe Xbox 360. 2 Months, 1 Week ago Karma: 1
Ik heb even een tijdje zitten nadenken en ik denk toch dat ik de Slim wel ga halen.
Ik ben de laatste tijd flink aan het werk dus mag ik mezelf wel eens wat leuks verschaffen.
Dit filmpje heeft me echter wel even doen nadenken:

Maar ik denk toch dat dit wel mee zal vallen aangezien hij altijd gewoon horizontaal op mn vloer ligt.
Ik moet uiteraard wel mn oude xbox 360 verkopen om deze te gaan halen, die ga ik denk ik eind Juni begin Juli op marktplaats zetten. Dus het kan zijn dat ik 1 à 2 weken offline ben als ik mn xbox gauw verkocht heb.

Ook denk ik dat ik gewoon Kinect ga halen, ik heb nooit een Wii gehad dus is het voor mij allemaal wat nieuwer dan voor de meeste gamers. Moet alleen nog even zien wat de prijs gaat worden...

Greetz,
ReStriCt
Brainfreezz
Expert Boarder
graphgraph

Re:Kinect en nieuwe Xbox 360. 2 Months, 1 Week ago Karma: 0
De koe is uit de kast. Microsoft heeft er officieel nog niets over gezegd maar de nieuwste liefdesbaby van de Amerikaanse console bouwers, Kinect, zal hoogstwaarschijnlijk 150 keiharde Amerikaanse dollars kosten in de winkel. Verschillende grote winkelketens inclusief de Xbox store hebben de prijs genoemd en dat lijkt helemaal in lijn met de eerdere verwachting. Volgens eerdere berichten kost het apperaatje op dit ogenblik ook 150 dollar om te maken. Microsoft zet dus in op de verkoop van Kinect Games. Hoeveel de Kinect in Nederland zal kosten is nog niet bekend al gaan er geruchten dat het ding in Europa 150,- euro zal kosten.

Overigens is de soap rond de zittende spelers die niet zouden worden herkend door Kinect nog steeds bezig. In een reactie aan gamesite Kotaku laat Microsoft weten dat ze nog bezig zijn met het calibreren van de techniek en dat de techniek zeker weten wel zal werken voor zittende spelers bij de release. Ze beloven het.

Overigens besteedde de Amerikaanse analyst Michael Pachter nog enkele kritische woorden aan de Kinect. Volgens hem is de device veel te gelimiteerd omdat het ding voor gamers niet interessant is. Ook de prijs is belangrijk volgens de Analyst. Als de Kinect te duur is, zal het extreem lang duren voordat de techniek aanslaat. Pachter noemde zelf de prijs van US$ 99,- al acceptabel.
PrioX iNsTinCt
Junior Boarder
graphgraph

Go to topPage: 1
get the latest posts directly to your desktop